ტექტის ანალიზი მოცემული მითითების მიხედვით
შეფასების კრიტერიუმები
(შემუშავებულია სტანდარტის გათვალიწინებით)
№1
|
მოსაზრებების არგუმენტირება და შესაბამისი ციტირება
|
|
1
|
მსჯელობა სამივე მითითების მიხედვით დასაბუთებულია და არგუმენტები გამყარებულია ტექსტური მასალით.
|
3
|
2
|
მსჯელობა ორი მითითების მიხედვით დასაბუთებულია და არგუმენტები გამყარებულია ტექსტური მასალით./ან ზოგან აზრი ბუნდოვანია.
|
2
|
3
|
მსჯელობა ერთი მითითების მიხედვით დასაბუთებულია და არგუმენტები გამყარებულია ტექსტური მასალით./ან ბევრ შემთხვევაში აზრი არ არის ნათლად გადმოცემული.
|
1
|
4
|
სამივე მითითების მიხედვით მსჯელობისას არგუმენტები არადამაჯერებელია / ან არ არის გამყარებული ტექსტური მასალით.
|
0
|
№2
|
დამოუკიდებელი აზროვნება
|
|
1
|
მკაფიოდ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მკაფიოდ და ნათლად ჩამოაყალიბოს თავისი შთაბეჭდილება და ტექსტის მთავარი სათქმელი.
|
2
|
2
|
ნაწილობრივ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი. მოსწავლე ახერხებს თავისი შთაბეჭდილებისა და ტექსტის მთავარი სათქმელის გადმოცემას.
|
1
|
3
|
არ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი. მოსწავლე ახერხებს თავისი შთაბეჭდილების გადმოცემას, თუმცა ვერ ხვდება ტექსტის მთავარ სათქმელს./ ან ვერ გადმოსცემს თავის შთაბეჭდილებას და ახერხებს მთავარი სათქმელის გადმოცემას.
|
0
|
შინაარსი კომენტარით - შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმი №1
№3
|
შინაარსის გადმოცემა
|
ქულა
|
1
|
შინაარსი გადმოცემულია ნათლად, აზრი მკაფიოდ და ნათლად არის ჩამოყალიბებული. მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი შინაარსი.
|
4
|
2
|
მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი შინაარსი, მაგრამ ზოგ შემთხვევაში აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად ჩამოყალიბებული.
|
3
|
3
|
არ არის მოცემული ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი შინაარსი, ამასთანავე ზოგ შემთხვევაში აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად ჩამოყალიბებული.
|
2
|
4
|
მოცემულია ტექსტის ზერელე შინაარსი, აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად ჩამოყალიბებული.
|
1
|
5
|
მოსწავლე ვერ გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს, თანმიმდევრობა, ლოგიკური კავშირები დარღვეულია/ ან შინაარსი გადმოცემულია ერთი-ორი წინდადებით.
|
0
|
№4
|
დამოუკიდებელი აზროვნება, კომენტირების უნარი
|
ქულა
|
1
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს, ლექსიკურად გამართულია მისი მსჯელობა, განმარტავს თავის შეხედულებას.
|
2
|
2
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს, მაგრამ არ განმარტავს თავის შეხედულებას/ან ლექსიკურად გაუმართავია წინადადებები.
|
1
|
3
|
არ არის მოცემული მოსწავლის კომენტარი/ ან მოსწავლის კომენტარი არაადეკვატურია.
|
0
|
No comments:
Post a Comment